Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

M23i43l78a95n 62R24a79d57e84k

31. 8. 2015 19:12

tak ted mate sanci vynadat rakouske vlade ktera zastavila vlak s utecenci! To je nelidske! At je IHNED pusti do Rakouska!

11 1
možnosti
ZB

Vlak už vyjel a uprchlíci jsou už v Německu...

1 0
možnosti
Foto

Máte naprostou pravdu. Pro mnoho lidí u nás končí sounáležitost se západní Evropou v okamžiku kdy po nás chtějí abysme se jako jedna z vyspělých zemí podíleli na pomoci těm opravdu chudým.

4 7
možnosti

Jak víte, že příchozí jsou opravdu chudí.

Neměli bychom se nejprve dostatečně postarat o naše chudé a nemocné?

7 1
možnosti
ZB

Karma.R^ Naše společnost je opravdu nemocná a je to o to horší,že si svou nemoc nechce připustit....

2 8
možnosti
AK

Já bych řekl, že s naší společností to není tak zlé - když to srovnám s jinými evropskými zeměmi:

V Německu už vyhořelo přes 200 ubytoven pro cizince - letos.

Ve Finsku nabízejí imigrantům jízdenky, když opustí Finsko.

Ve Francii si i starousedlíci - bývalí imigranti a jejich potomci - myslí, že ze současné záplavy imigrantů nevzejde nic dobrého...

Ale kde jsou ty zlaté časy, kdy jsme se rozhodovali mezi dovolenou v Tunisku nebo Egyptě podle ceny, kvality ubytování, čistoty vody?

Vždycky když naši spojenci zaútočili na nějakou zemi z moře, země, ze vzduchu, slyšeli jsme od politiků, že jde o to učinit svět zase o něco bezpečnější.

Pak jsme přesně cílenými vojenskými zásahy zbavili některé země diktátorů.

Výsledkem je, že se v nich nedá žít a i my si rozmyslíme, abychom je s dětmi navštívili.

Mám divný pocit, že se nám ten bezpečnější svět nějak nedaří...

Neděláme někde chybu? Myslím ČR, EU, USA?

11 1
možnosti

Ještě jedna poznámka:

Přispívala jsem na charitu, dost často a pravidelně. Do té doby, než jsem viděla reportáž z uprchlického tábora někde v Africe. Lidé tam žili v otřesných podmínkách, ženy chodily pro vodu 3 km a denně jich bylo několik znásilněno. Pán z nějaké humanitární organizace tam vysvětloval, že znásilňují  muži, kteří jsou frustrovaní z toho, v jakých podmínkách jejich rodiny žijí.

A tak mě napadlo, proč nechodí pro vodu muži, a proč ti muži, co se tam jen tak povalovali, čekali na to, až jim někdo přiveze jídlo a občas někoho znásilnili, nezvednou zadek a alespoň neuklidí ty hory odpadků, co se válely kolem stanů. Hned by bylo prostředí o něco lepší.

A já čekala, že kromě žádosti o příspěvek začne ta humanitární organizace pořádat brigády z Evropy, abychom jim tam uklidili.

15 1
možnosti

K imigrantům necítím nenávist, ale cítím strach. Strach z lidí, kteří přicházejí nezvaní. Pravda, člověk soudí podle zpráv z médií, ale zatím jsem neviděla ani náznak nějaké pokory a snahy přesvědčit o tom, že se chtějí zapojit, že chtějí být užiteční.

Představte si, že utíkáte před válkou. Jste šťastní, že jste v bezpečí. Nedovedu si představit, že v takové situaci budu licitovat o tom, do které země půjdu nebo nepůjdu. Budu čekat, kde mě přijmou a snažit se přesvědčit, že budu pro novou zem přínosem.

Z příchozích mám ale pocit, že jenom čekají, že se o ně někdo postará, že si budou žít dále po svém za naše peníze a my se jim budeme přizpůsobovat.

A ano, mám dům, mám auto, žiji celkem dobře - ale je to pouze moje zásluha, moje píle. Nikdo mi nedal nic zadarmo.

8 0
možnosti
JS

Ano, nase spolecnost je nemocna. Ale diky paralytickym neomarxistum, kteri ovladaji politicka rozhodnuti v EU. A zde ma opet  hlavni slovo Nemecko, zeme, ktera svoji ideologickou  stadnosti zpusobila jiz dve katastrofy v Evrope za poslednich 100 let.

5 1
možnosti
AH

"Náš doktor nebo inženýr nemusí být lepším a přínosnějším člověkem pro společnost než pasáček ovcí v Zambii v Africe."

V případě, že např.  ten doktor nebo inženýr je vrah nebo zločinec, pak máte jednoznačně pravdu. V případě, že se bude jednat o odchod doktora např. z té Vaší zmiňované "Zambie", pak už pravdu nemáte, protože ten lékař může v Zambii zachránit stovky nebo tisíce životů, ten pasáček stěží.....

Zkuste se na to podívat i z té druhé stránky, Afričan, který je schopný dát dohromady částku cca 3000 USD za nelegální převod do Evropy, může s touto sumou začít "měnit svět" ve své zemi (částka 3000.- USD je neskutečné bohatství, na které ti "normální lidi", kteří bojují o přežití, nikdy nedosáhnou!!!!), sem přijde do jiného kulturního prostředí s nulou..... A co tady takový "pasáček" bude dělat? Absolutně neznevažuji pasáčka koz, ale nezná řeč, nechodil do školy a nemumí nic než pást ty kozy..... Mohla bych psát o Etiopii, chudší zemi jsem nepoznala a přesto má bohaté lidi, kteří se ale NIKDY v životě k takovým sumám nedostanou.

5 0
možnosti
AH

Bohaté lidi - mám na mysli duchovní bohatství v absolutní bídě.....

1 0
možnosti
Foto

To budou reakce, ale máte bohužel ve všem pravdu!! R^

3 6
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2354x
Zdravotník ,Evropan,křestan,který jde často proti proudu. S proudem plují často leklé ryby.

Seznam rubrik