Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P61e55t43r 88V55í44t 9260220129580

Parádní blábol.;-DR^

+1/0
4.9.2015 18:24

P13e91t30r 13L35u67d93v32í12k 19B44o69h36u33s72l22a56v 8660690248489

Je zajímavé, že u Zemana je plazení se před čínskými funkcionáři vykládáno jako projev svobodného názoru, ale např. Sobotkova cesta do Ameriky je už lezení USA do...

0/−1
1.9.2015 11:02

J28a82r80m65i51l15a 69V20a51v73r66o32c88h54o22v14á 8188965796530

?8-o?Rv

+2/0
1.9.2015 7:58

D61á78š72a 78S90t28á20r26k42o87v58á 5511860198

Karma karmovatáR^R^R^, pane autore. Už od přečtení se chystám napsat, že si to pěkně schytáte (mj i za projev oikofobie) a ejhle, pan Svoboda mě předešel;-D.

Naprostý souhlas, krom toho, že já jsem p. Klause mohla, přinejmenším jsem s ním sdílela jeho euroskepticismus. Ale to jsou drobnosti.R^

+1/−4
1.9.2015 0:58

M83i19c49h46a82l 61P34i21n59k45a76v47a 7472770608185

Děkuju vám za tenhle příspěvek. vidím to dost podobně a spíš než z migrantů mám strach z nás. bohužel většina to vidí jinak a nepřistoupí na to že by nemuselo být tak zle, ale ono zle je a miganti tu zatím moc nejsou. tak je tu asi zle od nás

+2/−5
31.8.2015 22:43

J47i69ř89í 69S86v48o19b11o74d33a 9945538773626

Pane Paráku, Váš článek lze označit jako jeden z mnoha dalších projevů takzvané oikofobie, neboli neodůvodněného odporu k vlastnímu domácímu společenství.

Naše společnost rozhodně není "lhostejným společenstvím bez soucitu". Patříme zcela prokazatelně k zemím, jejíž občané se dobrovolně a v masovém měřítku účastní charitativních a nadačních projektů všeho druhu - a to jak v rámci České republiky, tak v mezinárodním měřítku. Z hlediska této podpory patří Česká republika mezi dlouhodobě stabilní a výkonné dárce. Například v roce 2010 MV ČR poskytlo zemětřesením zasaženému Haiti finanční pomoc ve výši 58,12 mil. Kč. Česká republika prostřednictvím ministerstva zahraničních věcí poskytla mezi lety 2004 až 2012 humanitární pomoc ve výši 758,7 mil. Kč. Pro tak malou zemi, jako jsme my, to rozhodně není málo. Z hlediska humanitární pomoci poskytované EU jsme pro země EU rovnocenným partnerem. 

Píšete, že jsme "malým a ustrašeným národem bez budoucnosti". Zároveň ale říkáte, že "jsme svébytným národem, kterému svoboda spadla do klína". Myslíte si, že Kristus byl sám se sebou v rozporu?

Karel IV. byl jistě velký muž, ale velcí mužové dělají velké chyby a císař Karel nebyl výjimkou. Roku 1349 dal frankfurtské Židy do zástavy (jako nějakou věc), ale zástavu nevrátil. Věřitelé si přišli svůj majetek vybrat násilím. Všichni Židé zemřeli. Toho samého roku nechal beztrestně vyvraždit všechny norimberské Židy (skoro šest set osob) atd. Myslíte si, že jiné Karlovy činy tyto vraždy posvěcují?

Ještě než jste napsal tuto kritiku směřovanou do vlastního národa, měl jste si napřed uvědomit, jaká jsou fakta. Naprosto drtivá většina všech uprchlíků o pomoc České republiky nestojí. Vůbec je nezajímáme, maximálně jsme pro ně obtížným zdržením. Chtějí do Německa, do Rakouska, do Británie... Tyto země svou politikou tuto situaci vytvořily, ale teď chtějí, abychom jim tu situaci pomáhali řešit i proti vůli oněch uprchlíků.

Vy tady vystupujete jako ten "lepší". Tak to vyřešte...

+10/−2
31.8.2015 21:11

M24i24c44h79a70l 12P64i70n23k27a29v49a 7292360128525

-koupení si dobrého pocitu přes dms neznamená soucit

-to co dělal Karel IV. zasaďte do doby ve které výnos z pogromu na  židy fungoval jako regulérní záruka na půjčku

- a podle toho o kolem sebe vidím tak ustrašený sme jen doufám že ne  bez budoucnosti

jinak celá ta věc kolem migrantů umožňuje lidem s mocí dělat co se jim zamane, protože pro samou paniku každej jen čeká na to až se rázně postaví proti , ale nikoho nezajímá co se u nás skutečně děje

0/−2
31.8.2015 23:10

J80i41ř65í 34S49v87o61b26o31d44a 9105478713596

Patrně si vůbec neuvědomujete, jak "mrazivý" způsob myšlení jste ve svém diskusním příspěvku právě předvedl.

Jak můžete odsoudit někoho, kdo přispívá pomocí dárcovských DMS? Vy snad všem těm lidem vidíte do hlavy a poznáte, že si "kupují dobrý pocit"? Jste snad Bůh, abyste byl schopen to posoudit? To je stejné, jako když Krista kritizovali za to, že uzdravuje, a říkali mu, že s pomocí démonů vyhání démony. Sám se účastním dobrovolnických akcí. Myslíte si, že většina dobrovolníků koná dobro z čistého altruismu? Ti, kteří jsou upřímní, narovinu přiznávají, že to dělají nejen pro dobrou věc, ale také pro svůj dobrý pocit. Je na tom něco špatného? Ne. Odsoudit to může jen někdo, kdo se považuje za lepšího, než jsou druzí.

Ale opravdovou "korunu" jste tomu nasadil tím Vaším vyjádřením k činům Karla IV.

Napsal jste, že "výnos z pogromu na židy fungoval jako regulérní záruka na půjčku". Co jste tím proboha chtěl říci? To je způsob, kterým omlouváte zločin proti nevinným lidem? Že to bylo regulérní? Že to bylo v pořádku? Kdyby to nebylo k pláči a neběhal z toho mráz po zádech, bylo by Vaše vyjádření k smíchu. Mně nezajímá, že se to odehrálo v určité době. Vyvraždit celou lidskou komunitu pro peníze je špatné v každé době. To nevíte? Kristova slova jsou platná dnes stejně jako před dvěma tisíci lety.

+3/0
1.9.2015 10:01

M66i80c43h95a31l 61P12i66n17k57a53v76a 7562710508465

nechtěl sem říct nic jiného než že i přez to že se lidé na dálku angažují při řešení problémů zůstávají naprosto slepí k problémům kolem sebe a to je prostě každodenní realita. pokud jde o ty pogromy je nutné chápat události v historickém kontextu nebylo to schvalování, ale poznámka k relitě té doby v evropě. není to omluva je to prostě fakt, že naše historie je taková. a vytržení jen kladných nebo záporných věcí není úplňe fér

0/0
4.9.2015 17:29

P29e82t98r 31V52í63t 9870520229350

Není to fér, tak to nedělejte.

0/0
4.9.2015 18:31

M62i27c57h35a12l 26P97i62n60k48a16v32a 7152490508235

nechtěl sem obhajovat vyhlazování nějakých skupin ani hanit lidi co chtějí někomu pomoct, ale všechno nemusí být takové jak se na prví pohled může zdát. svět není černobílý.

0/0
4.9.2015 20:10
Foto

L33u17c80i72e 41P89a75s84e24k26o48v50á 5170125922

Pane Paták, tento národ se pyšní i Janem Žižkou z Trocnova - a to vám musím říct, ten by se teprve divil, kdyby viděl (byť jedním okem), jaký respekt chovají k rozhodnutím tohoto malého národa národové sousední. Dá se předpokládat, že do rána by měla Frau Miklová - Leitnerová pod balkónkem vozovou hradbu. Ono to s tou zvráceností českého národa nebude zase tak horké. To jen zdravý rozum počíná vítězit.

+2/−1
31.8.2015 20:48
Foto

L89u83c94i98e 83P19a81s54e37k77o93v20á 5120395962

pardon, pane Parák...

+1/0
31.8.2015 21:15

M76i58c80h39a39l 79P71i48n93k71a51v72a 7212840768575

žižka za života úplně oslepl, ale to neva ;-) a když převedme vaši vozovou hradbu do současné relace tak ikdyž nechci shazovat naši současnou armádu tak ste k smíchu

+1/−1
31.8.2015 22:38

M55a58r54i26e 48P20o50k65o13r51n61á 9525944470

Mně stačí jen tohle: Náš doktor nebo inženýr nemusí být lepším a přínosnějším člověkem pro společnost než pasáček ovcí v Zambii v Africe.

Nevím jak Vy, ale já se raději nechám operovat naším doktorem, než  nějakým pasáčkem ovcí. Ovšem záleží, co kdo posuzuje jako přínos.

Samozřejmě monstra typu doktora Bartáka na mysli nemám. Však také každý pasáček koz není prosťáčkem Božím.

+8/−1
31.8.2015 19:38

J79o73s54e27f 49P89a69r77á72k 7221276443101

A víte kdo byl Ježíš? Bezdomovcem, permanentním uprchlíkem, nazývali ho bláznem, pijákem vína a labužníkem dobrého jídla, neměl kde spát, znal hlad i žízen, byl zrazen Jidášem, víte, ta historie se stále opakuje. Ale děkuji za Vaši poznámku.

+4/−3
31.8.2015 20:00

J37i42ř46í 70S69v59o29b47o61d56a 9235578663186

A četl jste někde v Novém zákoně, že by Ježíš odmítl nějaké přístřeší, protože se mu nezdálo dost dobré? Jenže přesně tak se u nás chová drtivá většina všech uprchlíků z muslimských zemí. Česká republika je pro ně příliš nuznou zemí a my jsme příliš nuzní samaritáni. Česká muslimská komunita u nás vydala knihu (Základy tauhídu), kde se píše, že "neislámské vlády je třeba upřímně nenávidět". Podle této knihy se člověk rodí přirozeně jako muslim, a pokud se z něj stane křesťan, rovná se to zmrzačení. A je tam celá řada dalších podobných hrůz. Takhle se chovají hosté v domě hostitele? V televizi jejich představitelé mluví téměř sladce, ale jakmile si myslí, že se nikdo nedívá, padají z nich věty, při kterých běhá mráz po zádech. Nejednal podobným způsobem Jidáš?

Kdo o nás říká, že jsme ti nejhorší, protože jíme a pijeme? Nepatříte k takovým kritkům?

Ježíš nebyl tím, kdo přišel něco brát, přišel dávat. Nepronásledovali ho proto, že přišel někoho vyjídat, ale protože dával něco, co nebyli schopni dát ti, kteří to měli takříkajíc v popisu práce. Když utíkal, tak neutíkal za lepším - šel do horšího až nakonec do toho úplně nejhoršího. Proto je tak výjimečný. On byl tím, kdo něco měnil, a ne tím, kdo se u někoho domáhal, aby se o něj postaral.

+8/0
31.8.2015 21:52

J25o35s87e28f 28P53a56r91á76k 7271926453861

Máte svým způsobem pravdu, radikální muslimové a IS jsou zlem, kteří moihou naši civilizaci rozložit. Ale právě uprchlíci často unikají těmto skupinám a jde jim o život.R^

+1/0
31.8.2015 22:19

J87i77ř84í 42S97v14o19b22o32d66a 9805918923746

Nepochybuji o tom, že mezi uprchlíky je mnoho těch, kteří pomoc opravdu potřebují. Jenže pokud sledujete situaci v severní Africe, tak je tu ještě jeden závažný problém, který má na uprchlickou vlnu zcela zásadní vliv. Desítky tisíc obyvatel států severní Afriky bojovalo a bojuje v řadách takzvaného Islámského státu a stovky tisíc lidí jim tvoří domovské zázemí. Avšak severoafrické země vydávají na tyto lidi zatykače. Je to logické. Tyto země jsou závislé na turismu, proto je pro ně životně důležité, aby nezískávaly pověst zemí, které dodávají Islámskému státu bojovníky. V Maroku například zatýkají navrátilce z bojů na Blízkém východě hned na letišti. To samé v Tunisu, v Alžírsku v Libyii… A ti bojovníci to pochopitelně vědí a také vědí, že po zatčení se tam s nimi nikdo "párat" nebude. Většina z nich tedy volí útěk do Evropy. Nepochybujte o tom, že jde o tisíce osob. Většina uprchlíků jsou mladí muži, kteří raději "ztratí" doklady, aby nebylo možné je identifikovat. Je také zřejmé, že když se na pašeráckých lodích bojuje o místo a o život, tak přes palubu jsou házeni především křesťané. Takže lidé, kteří varují, že muslimští uprchlíci mohou představovat mimořádné bezpečnostní riziko pro celou Evropu, rozhodně neplácají nesmysly.

+3/0
1.9.2015 10:02

M98o28j27m40í69r 81R80o54d52e84n 6936985895537

Není, jen žije jiným životem a spadá pod jiné zákony a čas než je lidský a lidské krátkodobé pohledy na věc které za chvilku odnese čas.

Zde jádro je spíše v osobním nazírání a náročnosti pohledu na svět a určité iluze o něm. 

Společnost je v pořádku jen vaše perspektiva a určité vidění světa to tak nevidí, ale to společnost nemusí bolet, neboť ona vás dalece přežije ... .

+5/0
31.8.2015 19:14

K45a65t28e76ř33i71n41a 69L75u23ž25n53á 1570949916672

Hlas zdravého rozumu v době zpátečnické hysterie. Díky!

+3/−7
31.8.2015 19:14

M16i35l35a77n 56R72a59d85e33k 3637156421351

tak ted mate sanci vynadat rakouske vlade ktera zastavila vlak s utecenci! To je nelidske! At je IHNED pusti do Rakouska!

+11/−1
31.8.2015 19:12

Z10d47e98n23ě64k 76B66á48r13t68a 6304427399524

Vlak už vyjel a uprchlíci jsou už v Německu...

+1/0
31.8.2015 19:37

M13a25r25i33e 85P61o83k77o67r72n21á 9955714150

No to bude mít Anděla radost. Zase přibyli přispěvatelé na její kancléřský důchod, když už ona vlastní potomstvo nemá.

+2/−1
31.8.2015 19:41

M41i53l68a66n 97R44a74d74e26k 3397916271351

to je dobre, v Nemecku je potrebuji. A nechapu proc se chteji podelit o tu pomoc.

+3/0
31.8.2015 19:58
Foto

R28a13d66e15k 45P27o30l55i70c17k39ý 6291803501324

Máte naprostou pravdu. Pro mnoho lidí u nás končí sounáležitost se západní Evropou v okamžiku kdy po nás chtějí abysme se jako jedna z vyspělých zemí podíleli na pomoci těm opravdu chudým.

+4/−7
31.8.2015 19:11

M78i35l11e67n15a 60Š16e59b98e63s43t93o76v37á 9983859414670

Jak víte, že příchozí jsou opravdu chudí.

Neměli bychom se nejprve dostatečně postarat o naše chudé a nemocné?

+7/−1
31.8.2015 19:16
Foto

R36a65d74e11k 67P75o78l50i58c70k45ý 6391463271924

O naše chudé a nemocné je postaráno na velmi vysoké úrovni, v tomto ohledu patříme mezi nejvyspělejší země na světě s nejmenší mírou chudoby.

+2/−6
31.8.2015 19:27

V51á94c89l37a33v22e73k 21P52e67t50r 2115326533280

FAKT? Proto zrovna Vy budete čekat na operaci dva roky? Proto se sbírají víčka z pet lahví? Když odešel bus "Jedličkárně" byli v háji a trvalo rok než si "vyžebrali" na nový?? Tak je o všechny dobře postaráno? Byl jste někdy třeba v LDNce? No to už si snad děláte z lidí kozy, pane Mínusáři ... Proč teda rodičům kupuji na zimu uhlí a dřevo??? Lidem, kteří přes čtyřicet let poctivě chodili do práce? Když zaplatí léky, moc peněz z důchodu jim nezbyde ... Tak dobře se tenhle stát chová a stará se o chudé a nemocné? Tím že půlku důchodu dají za léky? Tak fajn, letos jim to uhlí nekoupím a dám ty peníze uprchlíkům, když bude rodičům zima, otevřu jim některý Váš blok, či postřeh na diskusi, věřím, že po přečtení budou muset ještě větrat, když budou číst takové bludy co dokážete vymyslet! Pane Polický, kdyby hloupost nadnášela ... dále to znáte, doufám ... sám sedíte doma s invalidním důchodem, zdravý chlap ... kdyby bylo to vámi zmiňované "postaráno o nemocné" nebudete sedět doma, ale dávno zdravý zařezával v práci ... proč budete čekat tak dlouho na operaci????  Vždyť máme velmi vysokou úroveň "starání se o nemocné"? ...

+4/−1
31.8.2015 21:09

V70á31c97l60a54v84e57k 77P66e34t88r 2635116453240

* blog

0/0
31.8.2015 21:11
Foto

R68a26d26e11k 34P41o19l57i17c55k61ý 6531313431264

Na operaci budu čekat rok až dva protože to je odhad jak dlouho mi vydrží koleno-ne čekací doba. A ne nesedím  doma s invalidním důchodem (kteý bych zřejmě ten nejnižší získal kdybych si o něj požádal), ale chodím do práce. To jsou přesně ty nesmyslné konstrukty jakpo přistupujete k uprchlíkům-někdo plácne kravinu, že mám důchod a spoustu lidí to bere jako fakt:-/

Proč kupujete dřevo a uhlí-zřejmě chcete rodičům přilepšit. Nicméně faktem je, že u nás všichni dost peněz na zajištění základních životních potřeb

0/−5
31.8.2015 21:20

V74á55c96l40a10v23e41k 84P72e18t93r 2275326123430

Protože na to pomalu nemájí, vy chytráku ... né že jim chci přilepšit!!! Měsíčně nechají v lékárně kolem 6 000!!! Tak se perfektně stará stát o své nemocné! Celý život cpali peníze do tohoto státu a teď???  Fajn, lidi jako Vy jsou úplně mimo realitu tohoto státu ... Až se tenhle všivý státní systém bude opravdu starat o své občany, můžeme se bavit o nějakých migrantech či imigrantech kteří sem putují pomalu líp oblečení než někteří lidi tady u nás a s takovými telefóny, o kterých si můžou třeba matky samoživitelky jen nechat zdát ...

+3/−1
31.8.2015 21:31
Foto

R57a72d75e37k 97P33o84l31i28c85k61ý 6721893151914

Píšete nesmysly-existuje limit na platby nezbytných léků

0/−3
31.8.2015 22:31

J40a35r43o49s59l43a66v 70L45i10m37a 1415527911

Zapominate vazeny pane Petre, ze na tech vasich "6000Kc" v lekarne prispivam i ja. Kdyz ne na tech 6000Kc, tak na zbytku ceny tech leku. Verim statu, ze je to "ferova" cena jak pro mne, tak pro vas.

0/0
1.9.2015 9:09

V40á24c85l54a72v96e88k 77P93e44t92r 2895336783530

PS: Už jednou jsem Vám říkal ... pojeďte ... uvidíte na vlastní oči a zažijete na vlastní kůži jak to vypadá třeba ve Francii ... já ty lidi, které tady chcete vídám víc často, než bych si přál, Vy tady jen plácáte ze své rodné hroudy ... možná by se Vám trošku rozsvítilo ... já nepotřebuji média a číst o nich, já je totož potkávám každou chvilku ...

+4/−1
31.8.2015 21:42
Foto

J47a50r50o79s80l77a67v 82P82t52á10č90e11k 4392379701914

Tak tomuhle se říká zaslepená naivita. Nechci v tom hledat zlý úmysl.

0/0
3.9.2015 20:23
Foto

J41a39r86o71s75l28a26v 17P12t62á41č97e56k 4682199871264

Pane, že se na tuto operaci čeká, z důvodu nedostatku financí, i několik let, bezpochyby víte. Nevím, proč tu kalíte vodu. Že ste si to tak vyložil ve svém případě, nebo to tak ve Vašem případě doopravdy je, neznamená, že ten problém neexistuje.

0/0
3.9.2015 20:34

M96o59j85m60í71r 24R72o40d13e11n 6716165865477

Doplňte si znalosti velké miliónové částky lidé nasbírali na zemětřesením zničený Nepál, Haity, nebo  země jihovýchodní Asie  zničené tsunami. Navíc Česká republika se podílí a například staví školy ... . 

Zde nejde o sounáležitost ale o zdravý rozum, neboť exodus se tlačí jen do Německa a od nás případně utečou ... . 

Nepleťte si pojmy a dojmy ... .

+7/−1
31.8.2015 19:20
Foto

J65a73r10o58s93l90a81v 71P31t34á71č77e24k 4352839351824

Téměř každá třída základních a středních škol sponzoruje nějaké africké dítě. Stejně tak dělají mnohé rodiny, které sponzorují vzdělání takových dětí. Já osobně na charitu posílám měsíčně trvalým příkazem peníze, což je pro tyto organizace mnohem lepší, protože ví, s kolika penězi můžou počítat a nemusí se spoléhat na vlny zájmu, které se přelévají tu tam, tu jinam i s penězi dárců. Množstvím forem pomoci a objemem, poměrem k HDP na hlavu, je v humanitární pomoci od soukromých dárců, ČR na jednom z předních míst na světě, akorát se o tom moc neví.

0/0
3.9.2015 20:31

J90o13s84e41f 76P84a41r68á24k 7241406723261

ano Radku, jsme jedna z nejvyspělejších zemí...problém je v tom, že neznáme bídu Asie, Afriky a Jižní Ameriky. A myslíme si, jací jsme chudáci..

+3/−2
31.8.2015 19:24

M54o11j25m24í74r 34R56o20d24e95n 6436355375617

Za to děkujeme předchozím generacím ... .

+7/0
31.8.2015 19:27
Foto

R87a93d98e46k 55P76o28l80i13c12k15ý 6881883681884

Ano těm generacím, které uprchlíky zcela běžně přijímaly.

0/−7
31.8.2015 20:02
Foto

J78a75r50o98s15l79a70v 61P98t59á59č77e72k 4752169501164

Možná Vy. Nás ostatní do toho netahejte.

0/0
3.9.2015 20:36

V48á32c52l73a25v 77M83a94c97h 9729973238188

Osobně jsem pocit sounáležitisti se západní evropou tak úplně neztratil. Ale  uvědomil  jsem si že jejich občané se díky chybějící zkušenosti s komunismem a snad přílišnému blahobytu nechávají téměř bez odporu manipulovat novodobou neomarxistickou smetánkou. Nemůžeme jim pomoci o nic více než mohli oni pomoci nám po roce 1948 a jediné rozumné řešení je se ve slušnosti ale co nejdříve s milou EU rozloučit.

+5/−1
31.8.2015 19:31

Z85d44e87n30ě44k 30B92á36r32t81a 6274417989854

Karma.R^ Naše společnost je opravdu nemocná a je to o to horší,že si svou nemoc nechce připustit....

+2/−8
31.8.2015 19:09

A95n98t54o14n95í60n 98K49o65u25n24o63v97s65k14ý 9168160728488

Já bych řekl, že s naší společností to není tak zlé - když to srovnám s jinými evropskými zeměmi:

V Německu už vyhořelo přes 200 ubytoven pro cizince - letos.

Ve Finsku nabízejí imigrantům jízdenky, když opustí Finsko.

Ve Francii si i starousedlíci - bývalí imigranti a jejich potomci - myslí, že ze současné záplavy imigrantů nevzejde nic dobrého...

Ale kde jsou ty zlaté časy, kdy jsme se rozhodovali mezi dovolenou v Tunisku nebo Egyptě podle ceny, kvality ubytování, čistoty vody?

Vždycky když naši spojenci zaútočili na nějakou zemi z moře, země, ze vzduchu, slyšeli jsme od politiků, že jde o to učinit svět zase o něco bezpečnější.

Pak jsme přesně cílenými vojenskými zásahy zbavili některé země diktátorů.

Výsledkem je, že se v nich nedá žít a i my si rozmyslíme, abychom je s dětmi navštívili.

Mám divný pocit, že se nám ten bezpečnější svět nějak nedaří...

Neděláme někde chybu? Myslím ČR, EU, USA?

+11/−1
31.8.2015 19:03

M90i73l24e89n51a 41Š85e57b79e26s50t35o41v25á 9903879954520

Ještě jedna poznámka:

Přispívala jsem na charitu, dost často a pravidelně. Do té doby, než jsem viděla reportáž z uprchlického tábora někde v Africe. Lidé tam žili v otřesných podmínkách, ženy chodily pro vodu 3 km a denně jich bylo několik znásilněno. Pán z nějaké humanitární organizace tam vysvětloval, že znásilňují  muži, kteří jsou frustrovaní z toho, v jakých podmínkách jejich rodiny žijí.

A tak mě napadlo, proč nechodí pro vodu muži, a proč ti muži, co se tam jen tak povalovali, čekali na to, až jim někdo přiveze jídlo a občas někoho znásilnili, nezvednou zadek a alespoň neuklidí ty hory odpadků, co se válely kolem stanů. Hned by bylo prostředí o něco lepší.

A já čekala, že kromě žádosti o příspěvek začne ta humanitární organizace pořádat brigády z Evropy, abychom jim tam uklidili.

+15/−1
31.8.2015 19:03

M68i11l61e19n46a 77Š71e15b80e32s36t32o25v74á 9533929184220

K imigrantům necítím nenávist, ale cítím strach. Strach z lidí, kteří přicházejí nezvaní. Pravda, člověk soudí podle zpráv z médií, ale zatím jsem neviděla ani náznak nějaké pokory a snahy přesvědčit o tom, že se chtějí zapojit, že chtějí být užiteční.

Představte si, že utíkáte před válkou. Jste šťastní, že jste v bezpečí. Nedovedu si představit, že v takové situaci budu licitovat o tom, do které země půjdu nebo nepůjdu. Budu čekat, kde mě přijmou a snažit se přesvědčit, že budu pro novou zem přínosem.

Z příchozích mám ale pocit, že jenom čekají, že se o ně někdo postará, že si budou žít dále po svém za naše peníze a my se jim budeme přizpůsobovat.

A ano, mám dům, mám auto, žiji celkem dobře - ale je to pouze moje zásluha, moje píle. Nikdo mi nedal nic zadarmo.

+8/0
31.8.2015 18:57

J80a18n 13S72i20n13n29r33e24i89c81h 6473165770181

Ano, nase spolecnost je nemocna. Ale diky paralytickym neomarxistum, kteri ovladaji politicka rozhodnuti v EU. A zde ma opet  hlavni slovo Nemecko, zeme, ktera svoji ideologickou  stadnosti zpusobila jiz dve katastrofy v Evrope za poslednich 100 let.

+5/−1
31.8.2015 18:51

A63l47e71n85a 80H36r45d27i45n59o62v30á 8572102754801

"Náš doktor nebo inženýr nemusí být lepším a přínosnějším člověkem pro společnost než pasáček ovcí v Zambii v Africe."

V případě, že např.  ten doktor nebo inženýr je vrah nebo zločinec, pak máte jednoznačně pravdu. V případě, že se bude jednat o odchod doktora např. z té Vaší zmiňované "Zambie", pak už pravdu nemáte, protože ten lékař může v Zambii zachránit stovky nebo tisíce životů, ten pasáček stěží.....

Zkuste se na to podívat i z té druhé stránky, Afričan, který je schopný dát dohromady částku cca 3000 USD za nelegální převod do Evropy, může s touto sumou začít "měnit svět" ve své zemi (částka 3000.- USD je neskutečné bohatství, na které ti "normální lidi", kteří bojují o přežití, nikdy nedosáhnou!!!!), sem přijde do jiného kulturního prostředí s nulou..... A co tady takový "pasáček" bude dělat? Absolutně neznevažuji pasáčka koz, ale nezná řeč, nechodil do školy a nemumí nic než pást ty kozy..... Mohla bych psát o Etiopii, chudší zemi jsem nepoznala a přesto má bohaté lidi, kteří se ale NIKDY v životě k takovým sumám nedostanou.

+5/0
31.8.2015 18:42

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz