Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M95a15r62t93i26n78a 91M72o63u40d40r53á 7730543636359

Nejsme.

+3/0
21.4.2014 18:46
Foto

M31a86r68t80i75n 35H38o93r94s72k27y 2772473417

I kdyz ja jsem presvedceny ze tato Druha studena co Rusko spustilo se v horkou nezvrati, s autorem souhlasim ze ruske impulsy diktovat druhym co a jak by se mely brat vazne.

Kdyby Putinovi slo jen o to aby jeho rezim dostal za suroviny co kontroluje co nejvic, jednal by vic jak Dubaj nebo Saud. Ale podle mne se boji toho, ze si rusky clovek zacne brat priklad z bratra Ukrajince, co prinutil sice zvoleneho, ale nehodneho presidenta a jeho tlupu k uteku ze zeme. Proto by radsi videl Ukrajinsky protektorat. Doufam ze svobodymilovni Ukrajinci vydrzi.

+2/0
16.4.2014 21:46

Z53d48e35n55a 95K63o44č50í 6305728251266

Repkou nakrmíme alespoň některé motory.

Kdyby Rusko moc chtělo, tak ani ty ostatní ničím nenakrmíte. ;-D

+2/0
16.4.2014 19:49

T46o35m10á40š 61M85a54r94n82ý 4645637916530

§ 199

(1) Kdo úmyslně způsobí nebezpečí vážného znepokojení alespoň části obyvatelstva nějakého místa tím, že rozšiřuje poplašnou zprávu, která je nepravdivá, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok nebo peněžitým trestem.

+2/0
16.4.2014 17:10

V49l62a35d81i45m23í69r 74H36r25u18b61ý 4147923204259

O pravdivé zprávě ale v tr. zákoníku není ani slovo.

0/−2
16.4.2014 17:33

M79a66r94t64i59n 88B13u92s64i21d41e32a 4513570

Některá varování jsou sice správná, celkově je autor úplně mimo. Uniká mu podstata.

KDO VYPUSTIL DŽINA Z LAHVE?

Byla to EU (potažmo USA, NATO) kdo se pokusil získat strategicky položenou Ukrajinu (včetně Krymu s vojenskými základnami) do své sféry vlivu s jasným úmyslem dále omezit ruský vliv (jiné důvody pro nějaká přístupová jednání přece neexistovaly). 

Když to nešlo po dobrém (do té doby byl Janukovyč pro Západ dobrý dost) nasadil Západ všechny páky k rozdmýchání antiruského nacionalismu a převratu.

Pakliže měl Západ nějaké bohulibé úmysly s Ukrajinou, pakliže neměl žádné protiruské úmysly...měl jednat s Ruskem, nastínit budoucí vztahy, projednat společné záruky...

Nic. Teď jen obrovské překvapení, bezmocný vztek a plané hrozby. Rv

+7/−4
16.4.2014 17:06

2872831425112

To jsou ale kecy. I kdyby se opravdu pokusilo USA a EU získat Ukrajinu (co to vlastně znamená?), co je tomu Rusku do toho?

+1/0
21.4.2014 20:10

V55o11j19t68ě83c59h 54K50r19á19l90í77k 5571913442792

Pane, pro mě není rozdílu mezi Rusem a Ukrajincem.Oba dva jsou stejní a v roce 1968 nás okupoval SSSR a nevím o tom, že by to byli pouze Rusové a Ukrajinci byli proti.

Mimo to když vidím v tendenční ČT ukázky ukrajinského nacionalismu, včetně oslavování Bendery, tak si myslím, že nám hrozí nebezpečí především od těchto ukrajinských nacionalistů . Jinak, jako pamětník připomínám, že Brežněva nejvíce

přemlouval v roce 1968 k agresi SSSR proti ČSSR Pjotr Šelest, první tajemník ukrajinských komunistů!!!!

+10/−3
16.4.2014 16:41

V12l97a67d37i93m60í59r 41H27r34u80b46ý 4337773364349

Jo. Taky nás obsazovali Němci (s chutí), Poláci a Maďaři (oboje již s chutí menší) a pár Bulharů.

+1/0
16.4.2014 17:34

Z29d12e46n19ě16k 21K81a45d19l18e78c 2923112852630

Pane, zkuste to. Možná, možná to půjde léčit.

+3/−2
16.4.2014 16:26

V48l87a71d54i88m26í15r 17H94r50u76b51ý 4587773174279

Hmmm. Tak nějak reagovali v Německu (Francii, Británii) když někdo upozornil na nebezpečí, které představoval Hitler.

+3/0
16.4.2014 17:35

M41i81c66h58a54l 54F35r73a90n25z 7323273851802

a já myslel, že sluníčko ještě tak moc nepálí... 8-o

+3/−2
16.4.2014 16:12

R65o39m40a70n 41F58i60š32e46r 5185248946510

jako odstrašující příklad blogu a blogera je to na titulce docela dobré :))

+6/−2
16.4.2014 14:40

R67o38m68a32n 67K11o89s47t20a44l 7373188929617

Co se to s náma během pár měsíců stalo ? Jak je možné, že " proruští " na to pohlíží tak, že EU je ještě horší než Rusko a proto fandí Rusku ? Současná EU se mi taky nelíbí a mám spoustu výhrad, to však ale neznamená, že budu fandit někomu, kdo obsadí cizí zemi NEOZNAČENÝMI vojsky a budu lhát jako malé dítě, že vojska nejsou moje ! Toto se vám líbí ?

+9/0
16.4.2014 14:34
Foto

V96á63c72l93a86v 31K23a84r47e21š 5876455580651

Nevim jaky mate fet, ale je to sila ... ;-)

+5/−5
16.4.2014 14:18

S18l44a58v43o59m13í67r 45B32e92n63e25š 6942437550944

Pane autore, ještě než začnete nadávat na Klause, tak si položte otázku, čím bylo toto vzepjetí Ruska umožněno. Já osobně se domnívám, že bylo umožnění tím, že euroatlantická civilizace promrhávala svou technologickou a civilizační převahu na nesmyslné projekty, které Klaus kritizoval.

Měli jsme civilizační a technologickou převahu, ale své vymoženosti jsme ztráceli v nesmyslných projektech, jako byla biopaliva, sluneční elektrárny apod.. My jsme se tady v Evropě hádali o název pomazánkového másla a Rusko mezitím nenápadně posilovalo.

V rámci té EU byl Klaus příliš nevýznamný, než aby tahle katastrofální prohra celé EU mu mohla být přičtena na vrub.

+14/−4
16.4.2014 13:48

Z12d61e48n95ě62k 68B72á24r36t72a 6374827899574

Zlepšení životní úrovně a ochrana přírody jsou nesmyslný projekty?V podstatě máte pravdu, v Rusku se o takové blbosti jako ekologie, dětská hřiště, cyklostezky ...jistě nikdo nezajímá.Zato armáda má v Rusku zelenou.S civilizací je to jako s člověkem.Slušnost není přednost, ale slabost.Proto hrubá síla vyhrává.Tanky a hrubá síla zřejmě jsou pořád víc než projekty na zlepšení života lidí a snaha o zdravé a čisté životní prostředí.Zrovna nedaleko se staví za přispění EU  nový domov důchodců,to má být také nesmyslný projekt? Kolik takových se staví v Rusku, asi moc ne...

+5/−5
16.4.2014 15:13

O44d31s52t34r39a74n84ě92n58ý 89U93ž61i40v79a39t71e35l

Uživatel požádal o vymazání
+11/0
16.4.2014 15:52

2792381515182

Že jsou nejdražší, to je chyba u vás, ne u EU. Prostě už přestaňte krást.

0/0
21.4.2014 20:15

J35a96r61o12s48l70a44v 17T85a75c84h54o74v57s41k71y 2702140794190

A vy znate nejaky ekologicky projekt EU, ktery ochranil prirodu ?

+5/0
16.4.2014 16:47

2192131575122

To víte, že jo. Ale musíte se podívat někam jinam, kde se tolik nekrade.

0/0
21.4.2014 20:16

J10a37n 92H83a63v46l56i53n48a 9484186349893

Vy se uz opravdu bezte lecit!!! Tolik zmanipulovanych ovci, co muzou cvakat desitku drat, se jen tak nevidi.....Goebbles se musi za bricho popadat

+8/−2
16.4.2014 13:23

K31a89r13e50l 85S71t23r19ž17a65n32o96v98s64k75ý 1588425985

Tlak, který vyvine Rusko na zbytek Evropy, povede jedině k urychlenému přetváření EU v jeden stát. To ale bude problém, protože se nic nestihne kloudně promyslet a propočítat a zadělá se tak na další budoucí problémy, ze kterých opět bude těžit Rusko, jen nevím co, když tam je většina lidí chudá jako kostelní myš.

+1/0
16.4.2014 13:17

M32i48r59o11s20l77a59v 52P48e28t40r 1162350498171

...povede k urychlenému přetvářené EU na jeden stát... Bože chran nás od všeho zlého. Ámen.[>-]

+7/−1
16.4.2014 13:43

J80a48r23o76s68l32a40v 44T91a92c71h69o86v63s81k80y 2942150494850

Dalsi rusofobni prskon.

+8/−12
16.4.2014 12:57

J84a40n 29P78a34v90e42l 8333942778116

Já osobně se nějakého vraždění nebojím. Excesy by byly, ale východ Ukrajiny by byl pod diktátorským dohledem Ruska a zbytek Ukrajiny by neměl proti komu válčit. Maximálně by mohl tak vyhnat pár desítek tisíc pro ruských občanů.

Moje obavy spočívají v tom, že válka destabilizuje svět. Jestliže projde jedna dobyvačná válka, projde druhá, třetí. Klidně se k tomuto trendu může připojit i Čína (či jiný národ). Ta má svých sporů dost. Rusko nedostalo výstrahu v případě Abcházie, nedostalo přes prsty v Jižní Osetii, nic se mu neděje ani po Krymu. Co by se stalo kdyby obsadilo východ Ukrajiny? Obama by zrušil návštěvu Ruska a EU by uvalilo cla na ruské matrošky? Co by se stalo kdyby Rusko obsadilo celou Ukrajinu? Obama by pronesl ohnivý projev a EU zakázalo dovoz matrošek? Co by se stalo kdyby Čína viděla že se nic neděje a poslalo své vojsko na sporné ostrovy svých sousedů?

Mimochodem. Nejsou to jen obavy z toho že se destabilizuje svět, ale i to, že uznávám právo národů a států na vlastní stát, bez okupačních vojsk.

+3/0
16.4.2014 12:57

L40u82k88á27š 26H61á81b73a 6750905146666

Pane, se vší úctou, neměl byste hltat propagandu evropské mediokracie a stačilo by se jen nepatrně zamyslet pohledem trošku "z výšky" na celý tento konfilkt.

+9/−4
16.4.2014 12:56

O18n48d17ř71e87j 66Š46r45u10b84a62ř 1315501295436

autore, nejprve odpovezte na otazku - kdo to cele zacal?

+5/−3
16.4.2014 12:33

J51a77n 89P16a48v23e90l 8403862968456

Dám Vám jinou otázku. Když se otrok (s cizí pomocí) vzbouří, kde leží vina na tom, že ho jeho pán zbičuje?

0/−1
16.4.2014 12:59

L64e28o 23V41a73n93ě80k 9729201395269

Kapitán Aurory?

+4/0
16.4.2014 14:17

T28o53m66a57s 42V11a55r29g66a 1765964276395

nešiřte paniku Josefe. dejte si pár piv nebo navšitvte obvoďáka ať Vám dá doporučení k psychologovi. zas bude fajn ;-)

+9/−9
16.4.2014 12:32

K95a84r84e64l 53C27h18r30a73s51t11i28n32a 4673204680505

Evropané jsou zhýčkaní, to je, bohužel, tvrdá skutečnost, která bude mít dohru, až naši zženštilost převálcují mohamedáni. Nesdílím však obavy autora z tak dalekosáhlých následků ze strany Ruska, případně prchajících Ukrajinců do bezpečí. Nějací snad přijdou, ale většina je vázána vztahy a povinnostmi k domovu a zbytek by dlouho váhal s emigrací ve vědomí, že doma by museli všechno opustit a začít úplně od začátku. Po pádu komunizmu jsme také byli strašeni zástupy hladových národů z východu, ale k tomu nedošlo. Rusko je sice nevypočitatelný stát, ale už si také nemohou dovolit, co si dovolili v roce 1956 v Maďarsku či v roce 1968 v Československu, svět je dnes jinde. Evropa sice nebude idylou, ale větší obavy než z Ruska, které má také svoje omezené možnosti a zájmy, mám z odevzdanosti západních vlád vůči muslimům. Rusové budou dál harašit zbraněmi, ale bez západní technologie a obrovských vnitřních problémů nebude moci uskutečnit své světovládné představy.

+5/−2
16.4.2014 12:32

V76l18a14d34i58m45í49r 90H80r88u83b67ý 4407683674119

Proč myslíte, že šla Evropa válčit do Kosova?  Protože se bála přívalu Albánců. Z pouze dvoumliónového Kosova. Pokud nevěříte, přečtete si znova tehdejší tisk. Teprve příval uprchlíků přinutil Evropu jednat. A Ukrajina má těch obyvatel 25x víc.  Těch, ktečí mohou být potenciálními uprchlíky do západní Evropy je, řekněme, polovina

+1/0
16.4.2014 17:40

O82n45d87r19a 25B29a91r31t95o53š 9113642391207

"Mimo 5.ruskou kolonu, která se již začíná formovat i v okolních státech-Le Pen ve Francii, Madarsko Jobik a např. u nás lidé kolem V. Klause a T. Okamury." Jj, to je klasická havlistická (EU) demokracie, když lidé nehlasují tak jak chceme my, tak jsou to nacionalisti, fašisti a nedemokraté. Autore, doporučuji Vám přečíst si knihu Cesta do otroctví od F. Hayek, tam je krásně popsánou jakou cestou se EU vydala a jak to dopadne.

+8/−5
16.4.2014 12:12

M42i45r59o26s10l87a23v 15P46e49t44r 1732710388331

Nejzákladnější zákon celého vesmíru je neustálá změna, vývoj. To platí i v tisícileté celosvětové historii všech národů. Všechny národy se mění a vyvíjejí. Takže Rusko už dávno není Sovětský svaz a Amerika už dávno není taková, jaká byla. Vývoj ve všem je zákonitý!!!!!!!

+11/−4
16.4.2014 7:15

K61l43i82m43e26n48t 32Z31a59d34k56e25v81i37c 6156439844618

SSSR nebo Rusko to je uplne egal. Toto je rusky nacionalismus a imperialismus,

ktery jde zpet do XVI. stol. Ivana Hrozny, Petr Veliky Stalin a ted Putin!

+10/−7
16.4.2014 12:13

J69a56r48o18s23l67a78v 86T77a98c48h73o51v56s63k96y 2442190284310

Stalin nebyl rus, ale to je prece jedno.

+2/−2
16.4.2014 12:56

D22a70d20a23k 98P90e53t72r 7401760414158

Do dnešního dne jsem žil v bludu, že Jana Zieglera nelze překonat. Mýlil jsem se.

+11/−9
16.4.2014 6:04

J59a21n 12C81h83r53á30s25t63e39k 7706331812843

Ten jmenovaný bloger tu má docela dost pokračovatelů, některé i ze zámoří. Koncentrovaná nenávist a zloba z nich jenom tryská.

+8/−10
16.4.2014 7:15

M82i98c60h84a92l 94M25i62l49l98e45r 9356182319242

"Koncentrovaná nenávist a zloba" tryská predevsim z te  zfanatizovane rudohnede bandy zaprodancu, kteri by znovu chteli dostat Cesko pod kremelsky diktat.

+12/−5
16.4.2014 8:41

A16n56t10o67n43í24n 39K54a81l22i90s88t12a 6674810989854

Zbožný pane, to je ale blábol vypocený z očního bělma, nenávistí zkrvaveného do ruda. Pěkně prosím, Paul Joseph Goebbels, byl - řekněmež -  Váš švagr?

+7/−18
15.4.2014 23:35

J18a53n 21C55h82r45á88s95t71e12k 7456581442973

Kdyby EU a USA nevyvolali krvavý konflik na Majdanu, kdyby se NATO netlačilo čím dál víc na východ, žádná konfliktní Ukrajina by nabyla. Vy to zjednodušeně svalujete na "zfanatizované Rusy", Putina, ale tak to není. Vinníkem je EU a USA.

+22/−29
15.4.2014 23:12
Foto

Z10d56e82n69ě65k 48M70a52t53u77š71k11a 7158226945666

A vy to zjednodušeně svalujete na EU a USA:

Kdo z nás dvou má VĚTŠÍ pravdu???

+11/−6
16.4.2014 0:35

J98a59n 93C93h23r69á93s11t27e31k 7536271672523

Netvrdím, že mám tu jedinou, správnou pravdu. Určitě tam není vše úplně jasné a čisté. Ale přec jen - kdyby nebylo těch plamnných projevů politiků EU a USA na Majdanu, jejich podpora zdivočelým teroristům, včetně finanční, nikdy by to nevzalo takové obrátky a nebyl by tam takový binec. Představitelé EU a USA rozžehly ničící plameny a teď už se toho sami zalekli. Nikdo mimo Ukrajinců tam neměl co dělat, bylo to vměšování a podpora puče z venku. Nevylučuji, že tam působili i lidé z Ruska, rozhodně ale nehřímali z tribun Majdanu. Ta podpora západu a USA dala těm banditům obrovskou sílu a pocit beztrestnosti za vše, co dělají.

+12/−8
16.4.2014 7:12

P46a63v55e90l 11M20a98c39h 7302916520648

Je to az k neuvereni ze nekteri nasi lide stale jeste strani Putinovi a Rusku po tom vsem, co Rusove v nasi zemi zpusobili.  Vrazdy nevinych lidi, znicene zivoty v komunistickych koncentacich v pocatcich komunistickeho experimentu, znicene zivoty lidi v pozdejsich letech, kdy uz se komuniste rozhodli lidi nevrazdit ale jen zavirat anebo nicit jim a jejich detem budoucnost, zpustosena mesta a priroda.  Zamestnany byl sice kazdy, ale penize nevydelaval nikdo krom nich.  Proste skoro nic pozitivniho pro nasi zem neudelali.  To vse pod vedenim Rusu a dnes jim stale jeste nekdo fandi.  Nepochopitelne.

+23/−18
15.4.2014 22:43

M98i42r82a 80J39a75n11č15a 7124847642501

Nechápu jak někdo může fandit EU v čele s Německem, které se přímo postaralo o smrt tisíců lidí, stovky tisíc odvlečených do lágrů, ghett a koncentráků, nespočet převelený na nucené práce do Německa. To vše pod vedením Němců stejně jako dnešní EU a dnes jim stále ještě někdo fandí. Nepochopitelné.

Už vidíte, jak je argumentace historií nesmyslná? Rusové i Němci se změnili. Na Ukrajinské krizi prodělali jak Rusové, tak Němci, ale hlavně Ukrajinci.

Každému, kdo není padlý na hlavu je jasné, že podpora Majdanu byla od začátku chyba. Nebýt podpory Majdanu ze strany EU, demonstrace by po pár týdnech skončily a aUkrajinci by si po pár měsících zvolili nového prezidenta, který by třebas asociační dohodu podepsal - v klidu, demokraticky a bez pochyb o jeho legitimitě. Ale asi těžko, protože i Jaceňuk couvl, když si ji konečně přečetl, a proto podepsal jen politickou část. Ale "lidovým demonstrantům" nebyla ani den stará dohoda svatá a tak byl vývoj takový, jaký byl.

Díky zahraničním intervencím na ukrajině proběhla násilná revoluce/puč (podle toho z jaké strany se na to člověk dívá) a tak pak logicky vyústila v nespokojenost v oblastech, kde měl Janukovyč podporu. Pokud se na to díváme z pohledu konce roku 2013, tak separatisté nejsou na východě Ukrajiny, ale první separatistické tendence se projevily na Západě, když nerespektoval výsledky celostátních voleb a svrhnul legitimní vládu nedemokratickými prostředky. Pravda je někde uprostřed a jsem si skoro jistý, že ty správné demonstranty si platily obě strany.

Je mi líto Ukrajinců, protože o ty dnes nikomu nejde. Jsou jenom kamínkem, který semele třenice mocenských zájmů NATO a Ruska.

+22/−10
15.4.2014 23:17

M83i40r61o80s52l44a94v 52M84e11n41š18í55k 1244214833664

No vidíte, já nefandím slizkému skřetovi Putinovi, který už před sedmi léty přišel s vizí velkého Ruska a mluvil o velkém duchu Ruského člověka. Po té zrušil svobodná media a své oponenty pozavíral a začal s propagandou a demagogii. Cvičil ruské vojáky, jak mají obsazovat úřady, území a jakou diverzní činnost mají vytvářet. To šéfování KGB v NDR jako by znovu našel. Vše je v Putinové režii a na západ a jeho dané pravidla a zákony kašle, Putin globalizuje.

+11/−10
15.4.2014 23:55

M69i39r11a 50J57a69n61č27a 7454907762261

Tak pokud žijete ve vesmíru, kde se dá fandit buď Losnovi nebo Mažňákovi, pak Váš postoj chápu. Můj svět má mnoho odstínů šedi mezi černou a bílou, takže dokážu v tomhle sporu nefandit nikomu a zastávat postoj, který by hned na začátku přinesl Ukrajině (Libyi, Egyptu, Sýrii, Iráku, ...) mnohem klidnější vývoj. A to je politika nevměšování.

+18/−5
16.4.2014 0:29

M61i49l60a97n 15R16a70d58e27k 3857856961981

prijdou doby kdy narody nebo jedinec musi zaujmout stanovisko. Pokud o nic nejde, tak se muzeme dohadovat o suche z nosu, ale kdyz prijde krize, tak uz to moc nejde.

+3/0
16.4.2014 1:21

J79o97s11e74f 35H25e64n26d48r42i55c62h 8980364696101

Ale proč Lybie, Egypt, Sýrie a Irák? Vaše stanovisko??

+2/−4
16.4.2014 8:59

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz